2013. szeptember 29., vasárnap

261.

Te nem látsz s 
én nem látlak téged
Olyan ez mint, tánc
mit most pár nélkül jársz
tán milliószor elmentünk
már egymás mellett tudom 
azt, hogy holnap újból

Visz az út rohanok
szívem úgy zakatol,
mert tudom azt, hogy
te vársz még rám valahol

Visz az út rohanok s
egy új zene szól, mert
tudom azt, hogy te
vársz még rám valahol

Refr.

Nekem nem kell többé
nem kell más hogyha
így nézel rám 
Másnak láthatatlan voltam
mégis látsz 
Nekem nem kell többé
boldog dal hogyha nem 
rólunk szól, mert a 
láthatatlant csak te
láttad jól 

Te nem látsz s én
nem látlak téged
érzem, hogy a végzet,
mint fal köztünk áll
tán milliószor elmentünk
már egymás mellett
tudom azt, hogy holnap
újból 

Visz az út rohanok
szívem úgy zakatol,
mert tudom azt, hogy
te vársz még rám valahol

Visz az út rohanok s egy
új zene szól, mert 
tudom azt, hogy te 
vársz még rám valahol

Refr.Nekem nem kell...

Te nem látsz s én
nem látlak téged
olyan ez mint tánc
mit most pár nélkül jársz
tán milliószor elmentünk
már egymás mellett 
tudom azt, hogy holnap
újból 

Visz az út rohanok
szívem úgy zakatol,
mert tudom azt, hogy
te vársz rám még valahol

Visz az út rohanok
s egy új zene szól, mert
tudom azt, hogy te
vársz még rám valahol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése